organizacja wesela to wielkie przedsięwzięcie, które rodzi wiele pytań. Oto kilka z najczęściej zadawanych pytań i nasze odpowiedzi:
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej lub dzwoniąc pod podany numer telefonu 781-212-016 aby umówić się z nami na spotkanie. Na pierwszym spotkaniu przede wszystkim chcemy was poznać :), przedstawić naszą ofertę, zaprezentować przestrzenie sal weselnych oraz przeprowadzić konsultacje dotyczące państwa oczekiwań, ilości gości, zapotrzebowania na noclegi oraz przedstawimy aktualnie dostępne terminy i aktualne promocje na poszczególne terminy! Kończąc nasze pierwsze spotkanie, warto zrobić rezerwację wstępną wybranego terminu, która trwa 7 dni. W tym czasie ,,nie reklamujemy ” tego terminu innym parom, a państwo macie czas do podjęcia ostatecznej decyzji.
Rezerwację wybranego terminu potwierdzamy UMOWĄ PRZYJĘCIA WESELNEGO. Umowa jest podpisywana w lokalu z osobami bezpośrednio zainteresowanymi czyli parą młodą lub osobą mającą pisemne upoważnienie do podpisania umowy w imieniu państwa młodych. W dniu umowy wpłacacie państwo zadatek w wysokości określonej w umowie.
Najlepiej na miesiąc przed weselem lub dogodnym dla państwa terminie, telefonicznie ustalamy spotkanie organizacyjne. Na tym spotkaniu ustalamy kartę menu, planujemy układ stołów weselnych i inne szczegóły dotyczące harmonogramu wesela. Przedstawiamy państwu opcje kolorystyczne, z których możecie skorzystać i ofertę na dekoracje kwiatowe. Wybrane przez państwa firmy dekoratorskie są mile widziane!
Ilość gości weselnych deklarujecie państwo na 5 dni przed weselem. Natomiast hotelowa lista gości powinna być dostarczona do recepcji lub przesłana drogą mailową na dwa tygodnie przed weselem. Zgłoszona liczba uczestników wesela oraz lista gości korzystających z noclegu w hotelu traktowana jest jako ostateczna i stanowić będzie podstawę rozliczenia. Dopuszcza się zwiększenie liczby gości wyłącznie po zatwierdzeniu takiej możliwości.
Rozliczenie kosztów następuje do dwóch dni po realizacji wesela lub w terminie ustalonym z organizatorem.
W przypadku odwołania lub zmiany terminu wesela , zadatek zostaje rekompensatą za rezerwację terminu dla organizatora i nie podlega zwrotowi zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącego zadatku. Rezygnację należy niezwłocznie zgłosić do organizatora w formie pisemnej lub mailowej. Rezygnację pisemną może złożyć pani młoda lub pan młody wpisany w treści umowy weselnej. Nie ma zgody na ,,odsprzedanie” terminu osobom trzecim
Wypieki weselne należy dostarczyć dzień przed lub w dniu wesela do 11:00. Mając na uwadze bezpieczeństwo państwa oraz gości przyjmujemy wyłącznie wyroby cukiernicze z podmiotów, które podlegają przepisom sanitarnym dotyczących produkcji, przechowywania i transportu żywności! Ułożenie bufetu/słodkiego stołu na naszych paterach dekoracyjnych za opłatą 350 zł. Chętnie przedstawimy państwu własną ofertę słodkich deserów, ciast i tortów z firmowej cukierni AMOREK. Zajmiemy się zarówno dopasowaniem zamówienia jaki i przewieziemy nieodpłatnie słodkości do lokalu, w ten sposób oszczędzicie państwo cenny czas, jak i możecie skorzystać z rabatów dedykowanych naszym parom przy kompleksowym zamówieniu.
Również jeden dzień przed weselem dostarczacie państwo alkohol. W ramach oferty weselnej serwis schładzania i roznoszenia alkoholu oraz przygotowanie stołu z innymi alkoholami dostarczonymi od was w formie degustacyjnej typu nalewki, wina – jest nieodpłatny. Nie pobieramy opłaty ,, korkowej”. Natomiast serwis piwa przygotowujemy za opłatą 450 zł w tym 20 l KEG piwa, rollbar chłodzący, kufle szklane, sok do piwa. Możemy również przygotować smakowe piwa butelkowe chłodzone – kalkulacja dodatkowa. Lokal nie zezwala na wnoszenie własnego piwa!
W zależności od ilości gości- jeden kelner dla około 30 osób
Każde piękne wesele kiedyś się skończy, goście weselni najczęściej opuszczają lokal 3-4 nad ranem. Umowną godziną końcową jest 4:00, po tej godzinie będzie doliczona opłata 450 zł za przedłużenie serwisu do godziny dłużej.
Stłuczki zdarzają się niemal na każdym weselu /statystyczny koszt to około 70 zł/ czasami zdarzają się inne uszkodzenia. Kalkulacja ubytków następuje po weselu, wg ceny zakupu lub naprawy.
Absolutnie przestrzegamy przed nieodpowiedzialnymi zabawami typu podrzucanie państwa młodych! przykład- złamanie stopy, 6 miesięcy w gipsie. Ciężki dym – decydując się na taką opcję, należy mieć świadomość, że może zadziałać system przeciwpożarowy, który załączy alarm. Firma, która oferuje dym powinna zagwarantować oryginalność produktu.